Een goede plek voor uw kind

Zoekt u een goede basisschool die past bij uw zoon of dochter? U bent met uw kind(eren) van harte welkom op de Lukasschool! De Lukasschool is een vreedzame school waar we respect voor elkaar hebben. We vormen een gemeenschap waarin veiligheid en verbinding centraal staan. Vanuit die veilige plek kunnen kinderen zich optimaal ontwikkelen. De samenwerking tussen school, ouders en kinderen is hierbij van grote waarde.

Met plezier en ambitie leren wij voor het leven!, dat is ons motto en tegelijkertijd onze missie. Wij doen er alles aan om uw kind met plezier te laten leren, en wij hebben aandacht voor ieder kind. Oók uw kind, en dat koesteren wij op de Lukasschool.

Optimale ontwikkeling

Bij elk kind zetten wij ons in om het hoogst haalbare eruit te halen. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat de kinderen de resultaten halen die binnen hun mogelijkheden liggen. We leggen de lat hoog en hebben ons onderwijs dusdanig ingericht dat de kinderen optimale resultaten behalen op het gebied van kennis, vaardigheden en talenten.

Als onze manier van lesgeven bij u en uw kind past, nodigen wij u van harte uit voor een oriënterend gesprek. Wij vertellen u dan graag over ons talentgerichte onderwijs en hoe goed en passend onderwijs in de praktijk werkt.